Máte své rituály?

Už jsem na blogu zase dlouho neprozradil nic o sobě, nic, čeho by se mohli chytit mí nepřátelé a v ideálním případě mě tím vydírat, nebo toho aspoň využít proti mě, když už nic jiného. Jenže co na sebe prozradit? O čem napsat? Dumal jsem nad tím dlouho, jenže nic. Prostě nic. Tak jsem si aspoň přerovnal věci na stole, notebook s dockovací stanicí vyrovnal s pravým rohem stolu v obou osách a šel spát. Zkouším to další den a zase nic. No dobře, tak jsem aspoň srovnal podstavec mého nového monitoru se zadním okrajem stolu. Koukám na hrnek s propiskami (mimochodem s nápisem IBM ThinkPad, který se objeví po zahřátí čajem či kávou), jak jeho ucho směřuje kamsi jinam než rovnoběžně se stěnou – samozřejmě jsem ho srovnal. Papíry vedle klávesnice taky nebyly zrovna srovnané, no tak jsem si urovnal i je. Vzdávám přemýšlení a nechávám to na den následující.

Zas tady tak koukám do monitoru, jenže s Windows 7 je to těžký – není co rovnat. U Visty nebo XP jsem si aspoň seřadil ikony v oznamovací oblasti, jak je mám rád, jenže zpropadené “sedmičky” si to dělají samy. O půl centimetru jsem popostrčil lehátko na mobil, přičemž jsem musel i samotný přístroj v něm vystředit a odebral se do vany, třeba mě něco napadne tam. Odcházím z koupelny (samozřejmě bez nápadu, bez jediné použitelné myšlenky) a ještě zkontroluju, jestli jsem srovnal šampón se sprchovým gelem a holicí strojek s pěnou. Srovnal. Oblékám se, popadám svůj sprej, co mám na poličce u postele, trochu toho aerosolu na sebe pro dokonalý efekt z koupele nanesu a vracím jej zpět. Nesmím zapomenout ho dát přesně do rohu poličky tak, aby nápisem “STR8” směřoval do místnosti! Jak tak koukám, někdo mi pohnul s časopisem na poličce – musím ho vyrovnat do protějšího rohu. Ale co to nevidím! Kominík pro štěstí, kterého jsem nedávno dostal od maminky, je nakřivo! No jo, to jsem zas jednou nechal úklid pokoje na Katce a takhle to dopadá (ještě, že stůl s PC jsem si uklidil sám). Jdu spát, pořád mě nic nenapadá!

Ráno vstanu, ustelu a srovnám postel, “nanesu” deku, aby se dala použít coby gauč na sledování televize (kterou nepouštím). Koukám na houpací křeslo (styl Vladko) s podnožníkem a hned mě zaujmou dva neduhy – batoh na notebook není na svém místě a podnožník je nakřivo… No to se mi snad zdá! Usedám k počítači a co myslíte – zase problém! Já snad včera večer nebyl při smyslech – klávesnice nebyla vystředěná s monitorem! Matěji, Matěji, jde to s tebou skopce! Urovnal jsem ji, copak jiného s ní?

Jo, už jsem se zmiňoval, že nemám rád změny?

Posted on 12.2.2010, in O mně.... Bookmark the permalink. Komentáře: 14.

  1. Přiznám, že v některých případech mám obdobné "rovnačské" sklony…

  2. já jsem děsnej bordelář, takže nějaký rovnání se mě netýká. ale když jdu po chodbě, musím se dotknout některýho z mazlíků. a elice často vysypávám binec z klávesnice.a nějaký další rituály by se taky našly 🙂

  3. Tohle už je pomalu na léčení 🙂

  4. Štěpán

    Já žádné rituály tohoto stylu nemám – a podle toho to u mě taky tak vypadá 🙂

  5. Vladimír

    hehe, mám to podobně, jenže jak se ti začne v bytě vyskytovat druhej člověk, je lepší na tenhle systém rovnou zapomenout, jinak se z toho zcvokneš 😀

  6. Jen pro formu: Možná to tak nevypadá, ale nejsem uklízecí maniak – to nemá s úklidem nic společného. Asi nějaká deformace? 🙂

  7. já bych řekla, že tohle máme snad každej 🙂 taky musím mít ty svý krámy třeba kolem monitoru a klávesnice v určitejch pozicích, jinak jsem nesvá a vztekám se, když mi do toho někdo vnáší binec 😀

  8. Když mají věci svý místo, nevidím důvod, proč by měly být jinde. A pokud je jdu vrátit na jejich místo, nevidím důvod, proč je nedat tak, aby byly hezky, tzn, kolínskou nedám šikmo či obráceně na poličku, ale hezky nápisem čelně maximálně lehce bokem do místnosti 🙂

  9. Tak napriklad ja mam jasno v zakladnich vecech, ktere jsou dulezite :-)Klice od auta patri vzdy do leve kapsy u kalhot, nikam jinam, at to nehledam. Penezenka patri vzdy do bederni kapsy v batohu. Doklad od placeni kartou patri ke karte, zatimco uctenka patri do penezenky (zadne secvakavani). A tak podobne.Honzyk

  10. Lidé posedlí urovnáváním jsou snadno náchylní k "šikaně" a vtípkům typu "co se asi stane, když zrotuji tuhle tužku o pět stupňů vpravo a posunu tento hrníček o dva centimetry dál a co kdybych prohodil tyhle dva papíry mezi sebou?" 😀 Na takové lidi je pak úžasný pohled, pokud se vztekají u stolu…

  11. Já zase nesnáším po-ložené věci s vysokou "potenciální energií". Třeba hrnek na kraji stolu, špatně vyrovnaná dvd ve věžičce, žehlička položená na okraji žehlícího prkna apod. Moje představivost spojená s úchylnou předvídavostí mě tak někdy celkem slušně deptá 😄 jinak je to celkem dobrý.Jinak pokládám organizování věcí ve svém životním prostoru za zcela přirozenou záležitost.

  12. Matěj má totiž wenší vobejvák 😀

  13. Jojo, máš pravdu, žehličku je vhodné umisťovat nejlépe doprostřed žehlícího prkna a to tak, aby byla maximálně stabilní. Pro jistotu je vhodné ještě upevnit šňůru pěkně do zdi… 😀

  14. Anthony: teda máš mě na svědomí 😀 Kolegové nepobírají, proč se občas zdánlivě z ničeho nic začnu u počítače smát nahlas :-DDD

Zanechat Odpověď

