Lístky na CIAF mám už doma – teď už se jen těšit

ciaf_2008_vip_listky Tak jako každý rok (poslední dobou) jedu i letos na největší letecký den v České republice, tedy na CIAF (Czech International Air Fest). Od roku 2003 na něj do Brna jezdím díky známému a zároveň dobrému příteli (snad to tak smím napsat) Dr. Milanu Budínovi jako VIP host – za to bych mu znovu rád poděkoval. (Pokud byste potřebovali koupit vrtulník Bell nebo nějakou vojenskou techniku od Lockheed Martinu, volejte!) Lístky mi dnes ráno dorazily v obálce, takže, jak jsem psal v nadpisu – nezbývá mi, než se těšit na sobotu (6. září). Cesta do Brna od nás autem trvá zhruba 3 hodiny, každý rok si to já i rodina moc užijeme. Loni nebylo zrovna ideální počasí, což byla škoda – mraky byly nízko, proto byla vystoupení upravena tak, aby se piloti do prostoru vešli. To nikdy není moc dobře, protože pak si neužijete číslo v celé kráse. Na druhou stranu ale mraky hodně odráží hluk, takže stíhačky burácí ještě dvakrát tolik!

Pro každého, kdo má rád letadla, a to ať současná, což je můj případ, nebo historická, je CIAF prostě nutností a na podobné akci nesmí chybět! Znám jen málo lepších věcí než nízký průlet F-16 – na to bych koukal hodiny.

P.S.: Letos vezu i (půjčenou) kameru, takže se pak pokusím zkompilovat nějaké DVD.

F-16 CIAF 2007

Posted on 1.9.2008, in O mně.... Bookmark the permalink. Komentáře: 3.

  1. užij si to, těším se na fotky 🙂

  2. Díky. Jinak pevně doufám, že nějaké fotky budou. Jestli ale nebudou ode mě, kamarád tam má vždycky vypravené nějaké fotografy, takže něco seženu :-).

  3. Vladimír

    sem zvědavej na reportáž 🙂

Zanechat Odpověď

