Diamond je (zase) doma a další radosti před Vánoci

Normální

Času málo…

Znáte to – člověk se těší, že až mu skončí povinnosti (v mém případě, až se dostane konečně ze školy domů), bude mít víc času a bude dělat všechno to, co nemohl, či na co nezbyl čas. Tak jsem se těšil, že si přečtu další pokračování (myslím, že už 2 jsem nečetl! smile_embaressed) Seržových “příběhů z války”, novinky na blozích, že si udělám čas na sebe – kouknu na Futuramu (snad se k ní dostanu ještě letos), nějaký ten film, zahraju nějakou tu hru… No jo, to by ale nesměly být Vánoce, svátky uklízení, nakupování, zařizování, časového presu (který vytváří lidi kolem mě) a peněz. Do toho se krom rodiny přidá ještě Katka, nějaká ta společná chvilka a najednou koukám jako pulec z vazelíny (obrat jednoho známého, shodou okolností se jmenuje Martin Svoboda), kam že se ta fůra času ztratila. Nedělám si iluze ani do budoucna – pomine Silvestr a bude tu zápočet z práva, mikro- a makroekonomie, informatiky, organizační architektury… Ježišmarja!

Teď jsem si tak s tím Martinem Svobodou vzpomněl – víte, že jsem já, Gottwald, chodil na základku s Jakešem? A na gymplu jsem byl ve třídě se Slánským a Svobodou? Jeden náš nejmenovaný pan učitel – věrný komunista, což ho ale jenom šlechtí, jelikož si za svým názorem stál – mi říkal: “Copak Ti, Matěji, můžu dát čtyřku? S takovým jménem? Před dvaceti lety by mě za to zastřelili!” No, to byla jen taková vsuvka…

… zato Diamond doma!

HTC-TO~1 No tak si představte, že se mi už (zas téměř po měsíci – dělají mi to schválně?) vrátil můj miláček HTC Touch Diamond. Všechno je v pořádku, tedy tak, jak má být. Jen musím podotknout (škoda pro HTC, štěstí pro mě), že má HTC lehce zvláštní pojetí konstrukce telefonu – celý přední kryt je spojený a musí se měnit celý, dokonce včetně displeje a všech těchto náležitostí. Ve finále to pro mě znamená, že jsem dostal nový přední kryt, nový kryt displeje, novou mřížku reproduktoru, novou krytku světelného senzoru, ale hlavně úplně nový displej, který je oproti minulému pro mě osobně lepší – má sice horší obraz (horší pozorovací úhly), ale dotyková vrstva je znatelně citlivější, takže při ovládání prsty už jen málokdy dojde k přehmatu či nerozpoznání gesta. Podtrženo, sečteno – jsem rád! thumbs_up

Nový stromek

Vánoční stromek Máme (a co já pamatuju vždy jsme měli) doma umělý stromek. Nikdy nám doma stromek kvůli suchu moc nešel, tak s tím taťka zhruba před 10 nebo 12 lety skoncoval koupí malého “štětkoidního” umělého stromku. Co si budeme povídat – už se na něj nedalo dívat! Tak jsem si řekl: “Dost! Když stromek, tak pořádný!” No a bylo to – koupili jsme (samozřejmě v akci, na Vánoce se snad ani normální zboží neprodává – viz. Tesco a jeho Pepsi z 22,00 na 21,90!) 180 cm vysokou umělou kanadskou borovici, která už je tak nějak rozumněji vyrobená a výtvarněji zpracovaná, takže jsem spokojený. Hlavně jsem si vždycky přál velký strom a teď je tu. Koupili jsme k němu (nemusím psát, že v akci, že ne?) LED světýlka, která vypadají jednak moc pěkně a druhak “žerou” nula, nula, nic (konkrétně 0,06 W). Chcete foto? Vpravo…

Co teď?

No, co asi?! Teď jsem dodělal pracovní záležitosti (nějaké ty úpravy na webech), napsal tenhle příspěvek a musím se zas věnovat Katce, no… Tak čau! smile_regular

P.S.: Chystám letité zkušenosti s Touch Diamondem hodit na elektronický papír, ale až bude čas… smile_wink

2 thoughts on “Diamond je (zase) doma a další radosti před Vánoci

  1. Vladimír

    ty si s tím Diamondem užiješ 🙂 BTW pěknej stromek…taky máme už léta umělej…odněkud z Polska, a zatím je v pohodě…

  2. Matěj

    No jo, užiju, ale proč, že jo… 😉 To člověku vaděj fleky, no tak reklamuje. Prodejce to pošle za tři dny dodavateli, dodavatel za týden servisu, ten to opravil za 3 dny a týden to šlo zpět, tak co chceš :-).

Zanechat Odpověď

