Windows Phone aplikace, které jsem přeložil do češtiny

wp-aplikace-cz

Jak mám tak ve zvyku, jakmile se pro něco zapálím, sleduju také komunity a většinou se neudržím a taky se v nich začnu aktivně angažovat. Na fóra a podobné věci sice už nemám čas, ale začal jsem alespoň překládat Windows Phone aplikace, které se mi líbí. Tady je pár, které jsem už přeložil…

 

Battery Status (česky Stav baterie)

2896c347-5a7c-4539-b6b9-f62947006ca4b67af76f-5b36-47fb-aaba-63812bf651bb9dd0cc8f-8b49-4f14-812e-18066bfd8a07

Jedná se o mou oblíbenou (ač placenou) aplikaci pro sledování stavu baterie, statistiky o baterii, nabíjení, napájecích cyklech a délce výdrže, a to včetně ukazatele na živé dlaždici nebo zamykací obrazovce. Zaujala mě, protože jako jediná umí ukázat 100% stav na dlaždici a navíc je celkem jednoduchá, lehká a příjemná + plně WP8 kompatibilní a hodí se do stylu systému. Je od polského vývojáře, nebyla česky, a tak jsem vytvořil její překlad.

Stav baterie na Windows Phone Store

Connection Tiles

wp_ss_20130926_0002wp_ss_20130926_0003wp_ss_20130926_0001

Aplikace nabízí “pouze” připnutí důležitých zástupců do nastavení, jako je Wi-Fi, Bluetooth, mobilní připojení, režim v letadle (a pár dalších), na hlavní obrazovku. Kde to lze, jsou dlaždice živé, tedy zobrazují aktuální stav (zapnuto – vypnuto). Dlaždicím je možné nastavit libovolnou ikonu nebo obrázek i barvu pozadí.

Connection Tiles na Windows Phone Store

myTube

wp_ss_20130926_0007wp_ss_20130926_0006wp_ss_20130926_0005

Vzhledem k tomu, že se dlouhodobě nedokáže Microsoft dohodnout s Google na vytvoření oficiální YouTube aplikace, která by oběma stranám vyhovovala a Google ji neustále neblokoval, vyrojila se logicky spousta alternativních YouTube klientů, z nichž nejlepší jsou MetroTube (i na Windows 8) a myTube. Já si zvolil myTube, protože mi více vyhovují jeho živé dlaždice (po vzoru aplikace Fotky) a rozložení při přehrávání videa (komentáře i přehrávání na samostatné stránce). Přidal jsem se do beta programu a aplikaci překládám do češtiny. Všechny autorem podporované překlady jsou hotové a dodatečně zveřejňované přidávám během jednoho dne. Zhruba z 90 % je ale aplikace již česky.

myTube na Windows Phone Store

Co bude dál?

Rychlá aktualizace (26. 9. 2013) do budoucna: právě jsem dokončil překlad aplikace Timer (stopky a časovače), takže by zhruba během 3-5 dnů měla být k dispozici, a budu překládat GeoPhoto a snad i Network Dashboard (tam to ještě není jisté).

Posted on 26.9.2013, in Telefony a mobilní komunikace and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Komentáře: 3.

  1. Měl bych dotaz jak je složité lokalizovat aplikací Windows Phone.
    Na internetu jsem nalezl pouze návod pomocí vývojářského prostředí.
    Existuje nějaký jednoduchý nástroj (obdoba Resource Hacker pro Windows, APK Edit pro Android), kde bych zaměnil původní text za češtinu v daném souboru, který je obsažen v balíčku *.XAP?

  2. Zdravím.
    Měl bych dotaz jak je složité lokalizovat aplikací Windows Phone.
    Na internetu jsem nalezl pouze návod pomocí vývojářského prostředí.
    Existuje nějaký jednoduchý nástroj (obdoba Resource Hacker pro Windows, APK Edit pro Android), kde bych zaměnil původní text za češtinu v daném souboru, který je obsažen v balíčku *.XAP?
    Předem děkuji za odpověď.

    Kratochvíl

    • Dobrý den, já nepoužívám žádné hacky, nic podobného, nehledě na to, že Windows Phone Vám nepovolí instalovat nepodepsané/neschválené aplikace (odjinud než ze Store). Vždy se spojím s vývojářem, ten mi poskytne zdroj pro překlad (obvykle buď jako RESX, Excel nebo XLF), který přeložím a pošlu zpět.

Zanechat Odpověď

