Kontrola pravopisu na Internet Exploreru 9

Normální

Stejně jako spousta dalších lidí jsem celkem nedočkavě čekal na novou, devátou verzi Microsoft Internet Exploreru. Přestože jsem zpočátku byl velmi skeptický (prohlížeč se mi prostě nelíbil), dnes po nějaké době používání RC verze (a následném nasazení RTM) si už návrat zpět k osmé, nebo (nedej Bože) sedmé verzi, představit neumím.

Chybějící funkce v IE

U Internet Exploreru mi ale vždy chyběla funkce, kterou ostatní prohlížeče celkem běžně nabízejí – kontrolu pravopisu v textových polích na webu. V případě minulých verzí 7 a 8 bylo řešení jednoduché – doplněk IE7Pro (jehož vývoj je očividně na bodě mrazu, s čímž byl ale problém už u IE8), který však kromě “spellchecku” přidal také správce stahování, různé blokování reklam (obě funkce nový IE9 obsahuje) a další zajímavé možnosti. Já osobně jsem jej používal výhradně pro tu kontrolu pravopisu.

speckie

IE7Pro si s IE9 nerozumí

Jenže ouha, IE7Pro si s IE9 nerozumí, a tak jsem se dal do hledání. Úplnou náhodou jsem na jednom fóru našel malou aplikaci (doplněk) Speckie, která kontrolu pravopisu do Internet Exploreru přidává, nově umí i IE9 (od verze 1.6 bezchybně). Aplikaci používám dva dny a jsem velice spokojený; nehledě na to, že tvůrce aplikaci stále vyvíjí a opravuje chyby; podle všeho je (zatím) velmi aktivní, sbírá zpětnou vazbu a rychle opravuje chyby a přidává funkce.

2 thoughts on “Kontrola pravopisu na Internet Exploreru 9

  1. díky za tip 🙂
    mimo jiné jsem díky tobě zjistil, že mám stále ještě nainstalované ie7pro a už taky vím, co mi tak brzdilo IE9 – dělal to právě ie7pro 🙂

Zanechat Odpověď

