Adobe CS3 + chyba licencování

Normální

Stal se mi nedávno poměrně zajímavý problém s postarší sadou Adobe CS3, která mi dala docela zabrat. Když jsem nutně potřeboval programy této sady použít, vyskočila na mě místo Photoshopu (či jakéhokoliv jiného programu ze sady) zajímavá hláška o chybě licencování a nic nešlo dál…

Přirozeně jsem se nejprve pokusil o kroky popsané zde (ty mi ostatně později doporučila i podpora Adobe), leč nezafungovaly. Pokusil jsem se tedy o klasickou nápravu prostřednictvím reinstalace sady, do čehož jsem se kvůli předchozím peripetiím s licencemi Adobe nechtěl pouštět, ale nic jiného mi nezbylo, jenže ouha…

adobe_licensing

Odinstalace se na první pohled zdařila, vyzvala mě k restartu, ovšem z nějakého důvodu se pár programů neodebralo (především Dreamweaver), a tak se ani několikrát po sobě nepovedla instalace (o opětovné odinstalaci ani nemluvě).

Pomohl mi naštěstí oficiální čistící skript, který odebere a kompletně vyčistí naprosto vše, co v se počítači v souvislosti s Adobe Creative Suite mohlo nacházet. Ten nakonec pomohl, sada se poté bez problému nainstalovala, aktivovala a zatím pár dní drží (snad vydrží i dál, protože nové studentské ceny Adobe CS5 jsou vyloženě k pláči).

Zanechat Odpověď

