Když je práce dost, aneb značkový pokoj

Normální

Před Vánoci jsem psal o tom, jak mám na stole spoustu fajn hraček, ale skoro žádná z nich moje. Teď mi toho zas trochu přibylo a já už si pomalu připadám spíš jako obchodník s počítačovou technikou než obyčejný studentík. No uznejte…

IMAGE_224

Na stole (stejná sestava jako minule s pár změnami ): 22” LED podsvícené LCD Lenovo ThinkVision L2251x, na něm připnuté Lenovo repro (Soundbar – 2 x 3W), pak klávesnice Lenovo ThinkPad USB Keyboard with TrackPoint, myš Lenovo ThinkPad Bluetooth Laser Mouse, samozřejmě notebook Lenovo ThinkPad R400 (7443-E4G) v Advanced Mini Docku

Před stolem: Lenovo ThinkPad T400s (s 128GB SSD diskem), na židli Lenovo G550

Je jasné, že všechno moje opravdu není (to bych asi musel prodat domácí auto), ale něco se změnilo! Dock, monitor, soundbar a klávesnice jsou už konečně moje (dnes ráno dorazil balík) – neodolal jsem! Teď už jen napsat recenzi(e), otestovat, dotestovat, nafotit… Pak ještě další práce… Pak zas další práce…

12 thoughts on “Když je práce dost, aneb značkový pokoj

  1. Matěj

    Doom: Problém je, že si dneska kurýr půjčené věci nevyzvedl a ještě mi přivezl T400s, takže, kdyby se mi chtělo, jako že nechce, ale kdyby přece, vyfotil bych stůl s dvěma totožnými monitory L2251x, dvěma klávesnicemi ThinkPad… To by bylo :-). Ale je to připravené na odvoz a vybalovat se mi to nechce ;-).Jiří Erban: Kdyby se mi nevybily baterky ve foťáku, byl by na něm i můj Diamond. Takhle musel funkci foťáku zastat on a proto, chudáček, není na snímku. A tak hezky by se tam vyjímal!

  2. Vladimír

    pěkný 🙂 já to mám podobně ostrojený od Fujitsu 🙂 BTW máš stejný křeslo jako já, jen já tam mám ještě loketní opěrky, bez těch nemůžu bejt…

  3. Štěpán

    Vypadá to luxusně 🙂 Jen škoda asi toho místa, které zabírají. Asi nebudu mimo názor většiny když řeknu, že stoly jsou vždycky moc malý 🙂

  4. Matěj

    Vláďa: Na těch opěrkách rukou asi fakt něco je, a tak jsem si je tam nainstaloval taky 🙂 – tahle židle je má nějaký lepší nebo co ;-).Štěpán Pazderka: Teď jsem šoupnutej v novým pokoji, ale na nábytek ještě čekám – stůl bude větší. Ale máš pravdu, nikdy není dost velkej.

  5. Vladimír

    stůl pod počítač je kapitola sama pro sebe – 99% toho, co se pod tím názvem prodává, je nepoužitelnej šit 😦

  6. Matěj

    Přesně tak – na něco takového se právě chystám. Rozhodně to bude rohák, co nejjednodušší, žádné poličky, podstavce, nástavce, … jen deska vhodného tvaru.

Zanechat Odpověď

