HTC Touch Diamond – jak ukládat MMS do 4GB paměti?

Normální

HTC_Touch_Diamond_08 Mobil, tedy pardon – Windows Mobile zařízení, či Windows Phone, chcete-li, který by dnes nepodporoval multimediální zprávy MMS, jako by ani snad nebyl. Je tedy jasné, že i ten můj HTC Touch Diamond schopností přijímat a odesílat MMS oplývá (čehož teď mimochodem opravdu silně využívám, jelikož jsem uživatelem Vodafonu, a tak mám 77 MMS měsíčně zdarma). Problém ovšem nastává v okamžiku, kdy zjistíte, že si (stejně jako e-maily, SMS a další “drobnosti”) ukládá do vestavěné paměti ROM, která svou velikostí zrovna nevyniká. Jelikož se dá řešit umístění příloh e-mailů do velké, 4GB paměti “Internal Storage”, bylo nutné něco takového vymyslet i pro MMS, a tak jsem se do toho dal.

Mimochodem, všimli jste si, že mám tenhle telefon už nějak podezřele dlouho? Už rok a čtvrt! Já se snad nepoznávám! A ani nepokukuju po jiném! Dospívám snad konečně?

Ukládání MMS do “Internal Storage”

Je to tak jednoduché, že se až stydím postup publikovat, ale vzhledem k tomu, že mě to stálo i nějaké to “pátrání”, nic jiného mi nezbývá! Vše, co je nutné udělat, je přesun jedné složky a přepsání pár drobností v registrech.

Chtěl bych ještě předem upozornit, že tento postup doporučuji udělat hned po čisté instalaci telefonu, jinak může docházet k různým nepříjemnostem. Dále, je nutné instalovat lokalizaci InterWrite, pokud ji používáte, před provedením tohoto postupu (jinak je nutné nově vytvořený MUI soubor přesunout dodatečně).

  1. Nechte si konfigurátorem nastavit všechna datová připojení a MMS (eventuelně toto proveďte ručně).
  2. Upravte následující hodnoty klíčů registru HKLMSoftwareArcsoftArcSoft MMS UAConfigFolder
    1. BlacklistPath = Internal StorageMy DocumentsUAContentsBlacklist.txt
    2. CannedtextFile = Internal StorageMy DocumentsUAContentsCannedText_04xx.bin*
      (* Za “xx” doplňte buď 09 pro anglickou ROM, či 05 pro ROM českou.)
    3. EmoticonPath = Internal StorageMy DocumentsUAContentsEmoticon
    4. TemplatePath = Internal StorageMy DocumentsUAContentsTemplates
    5. UAContentsPath = Internal StorageMy DocumentsUAContentsMMS UA
  3. Přesuňte obsah složky My DocumentsUAContents do Internal StorageMy DocumentsUAContents. Složku klidně smažte.
  4. Restartujte telefon a je hotovo.

Nyní se vám budou všechny MMS ukládat do 4GB dedikované paměti a ne (hloupě) do omezené ROM.

7 thoughts on “HTC Touch Diamond – jak ukládat MMS do 4GB paměti?

  1. Vladimír

    prostě podle mě když je nutný se rejt v registrech, je to chyba programátorů – tam nemá uživatel co lézt a vše potřebné by měl nastavit z GUI

  2. Štěpán

    Bavíme se o Windows o mobile – koncept celého tohoto systému vychází z roku 2001, kdy bylo 300 MB na telefonu hodně 🙂 tudíž je docela logické, že ukládání MMS do Storage Card není možné nastavit normálně. Nicméně WM 7 by mělo být aspoň nějakou evolucí. Osobně však nepředpokládám, že revolucí, která by hned zvrátila trh s telefony. Opět bude brán zřetel na dokonalou propojenost s Exchange a Office 2010 – bojím se naopak špatné podpory multimedií. Nejvíce mám strah z toho, jak bude zařízení s WM7 synchronizované. Zda bude Microsoft cpát peníze do kvalitního software, který mi například automaticky encoduje video při přesunu na telefon se mi moc věřit nechce neboť Microsoft nebude asi nikdy dělat něco, co vyloženě nemusí 🙂

  3. Matěj

    Štěpáne, máš samozřejmě pravdu, ale aspoň je vidět, že Microsoft za tu dobu nic neudělal… Všechno si musí dělat výrobci samotných zařízení, Microsoft jim zatím nevyšel vstříc ani o milimetr, což je opravdu velký problém a právě proto teď tak boduje Android! Třeba pro mě je nemyslitelné, že stále narážíme na problém, že e-maily a SMS nejde ukládat jinam než do základní paměti – v běžných činnostech jsou WM zařízení prostě k ničemu a nemůžou se rovnat obyčejným telefonům ani zdaleka. Jsem samozřejmé rád, že můj Diamond umí to a ono, že je rozšiřitelný, ale k čemu mi to je, když většinu času dělám obyčejné "telefonní" věci, ve kterých mě tohle zařízeníčko, co mě stálo 13.000, dost omezuje.

Zanechat Odpověď

