S čím si teď hraju (a proč mám tak málo času)?

Normální

Vaší pozornosti asi neuniklo, že se teď nějak (možná až moc) věnuju Lenovu (pokud to vaší pozornosti uniklo, tak to ani zdaleka nevadí), a tak si pořád hraju s nějakými notebooky, příslušenstvím, do toho Vánoce, nakupování, škola – blížící se zkouškové období, no a tak času na zbyt moc není. To je důvod, proč se moc nevěnuju blogu, proč zanedbávám přítelkyni a hlavně rodinu – snad mi to odpustí…

100_2478

Z věcí na obrázku není bohužel moje ani půlka. Copak že tu máme? Dominantou je 22” displej Lenovo ThinkVision L2251x, před ním ThinkPad USB Keyboard with TrackPoint, vedle moje vlastní ThinkPad Bluetooth Laser Mouse a pak samozřejmě srdce mého testovacího stolku – ThinkPad R400 v ThinkPad Advanced Mini Docku na podstavci ThinkPad Adjustable Stand.

Nehledě na to, že mi ještě vedle leží notebook Lenovo G550 v nové konfiguraci… Prostě práce dost. Ale to je dobře, navíc to člověka baví!

2 thoughts on “S čím si teď hraju (a proč mám tak málo času)?

  1. Vladimír

    tyhle podstavce jsou geniální na konvertibla – otočíš displej a máš klávesnici schovanou a vidíš jen LCD…(replikátor je pak přilepenej dole) – mám podobnej podstavec, jen pochopitelně (ještě) Fujitsu Siemens 🙂

Zanechat Odpověď

