Předmět blogu Svině

 

Citát

Svině

Kolega v práci si stěžuje: "Chodí mi na zahradu! Svině! Divoká! Chci jít pryč, svině stojí ve vrátkách a čumí na mě. Já čumím na svini. Uhni, svině! Svině nic. Čumí. Reje. Všechno podupe."
Radím kolegovi: "Myslivce pozvi, on svini střelí a bude se šípkovou…No ne?"
Kolega smutně vrtí hlavou: "To nepůjde, místní myslivec dostal minulý pátek infarkt a je dočista po něm. A to byl ještě večer chlastat v hospodě…"
Dumám co se sviní. "A co cedulky ZÁKAZ VSTUPU v několika jazycích? Zkoušels?" vyzvídám na kolegovi. "Nebo SVINĚ IDITĚ DOMOJ…"
Kolegovi se to nezdá: "Myslíš? Aby si to někdo nevzal osobně…víš jaký sou lidi!"
"Nojo" říkám "lidi sou svině!" Veselý obličej

Posted on 14.11.2009, in Mohlo by zaujmout. Bookmark the permalink. 1 komentář.

  1. To ja mam svine rad, taky jsem jedna takova 🙂 Ale vim, ze tech divokejch se spousta lidi boji, a podle myho soudu uplne zybytecne. Potkal jsem ty tak recene markaziny temer na dosah ruky, mel jsem proste kliku, ze jsem byl na miste driv nez oni. Ale kde byla jejich materska svine, to netusim… Musela byt nekde pobliz a musela taky pochopit, ze fyzicky jsem prakticky neskodnej clovek. Jinak by je neposlala takhle blizko me… Miira, Mlada Boleslav

Zanechat Odpověď

