Za dobrotu na žebrotu – s diskusemi na CZC končím!

Normální

czc_diskuse_karma

Jak jste si asi všimli, celkem intenzivně jsem se začal zajímat o ThinkPady (to je taková moje vlastnost – jak něco mám, hned o tom musím vědět všechno). A tak sem a tam poradím někomu na fóru, nedávno jsem radil v diskusi o ThinkPadu R400 (dotazy na R400, T400, R500 i T500). Co se ale stalo? Nějací milí lidé mi skoro na všechny příspěvky naházeli negativní karmu, takže v ideálním případě mám jen hodnocení 0, automatický robot na CZC mi za to samozřejmě strhl provizní body z profilu… Závěr? Už se na to můžu vybodnout! Angry

Odkaz na diskusi o R400 (7443-E4G)

2 thoughts on “Za dobrotu na žebrotu – s diskusemi na CZC končím!

  1. Jiří

    Taky jsem se takhle zůčastnil diskuzí na CZC, bohužel, štvalo mě přesně to samé. I když mi o nějaké profilové body vůbec nejde, štve mě, že i po dlouhé době, kdy jsem nic nenapsal, ničím nepřispěl, chodili negativní body. A pokud tam ještě dnes něco napíši, vždycky se najde kretén, kterej ti dá negáč i když máš pravdu. Navíc se lépe kritizuje než chválí 🙂

Zanechat Odpověď

