Lenovo Bluetooth Laser Mouse – ThinkPad myš s modrým zubem

Posted on 7.10.2009, in Počítače a Internet. Bookmark the permalink. komentářů 8.

  1. Štěpán

    Taky jsem nedávno přešel na bezdrát – ale na X7 od a4tech. Jedinou myš kterou si kupuji a je to opravdu super 🙂

  2. Štěpán: Tu má spolubydlící na koleji a je fakt dobrá.

  3. Já zůstanu navždycky kořenem a půjdu na to po staru… nenávidim baterky 😀 Ale jinak myška asi parádní… myšlenkovej pochod směrem k BT shledávam jako rozumný… jinak bezdrátový věci nemam v lásce. Sem starej, já vim. =)

  4. Vladimír

    taky nemám rád bezdrátový příslušenství

  5. Tak já jsem novej, a bezdrát taky nemusím. Radši mám vše kabelem. Ať už je to net, myš, el. zásuvka, jsem rád, když vím, co kam strkám.

  6. A já už myslel, že se neozvete :-D. Ne – naprosto vás chápu, třeba k desktopu bych si asi bezdrátový příslušenství nepořídil, ale k notebooku mi to tak nějak sedí.

  7. Jiří Erban: Taky jsem rád, když vím, co kam strkám a některý věci bych si bezdrátově (nebo spíš bezkontaktně) představit nedokázal – viděli jste Demolition man? 😉 O:-)

  8. MG: No fuj! 😀

Zanechat Odpověď

