IE7Pro 2.4.7 – konečně kompatibilní s IE8!

Normální

IE8Pro

Volejme sláva, volejme sláva, nejultimátnější doplněk pro Internet Explorer, IE7Pro, konečně doplněn o kompatibilitu s verzí 8, takže doporučuji všem směle stahovat!

Neznáte IE7Pro?

Do Microsoft Internet Exploreru 7 a 8 přidává zásadní vylepšení, níže naleznete pár z nich…

  • kontrola pravopisu
  • správce stahování
  • podporu doplňků
  • gesta myší

Ano, Mozilla Firefox nebo Opera samozřejmě všechno tohle dávno umí, ale IE7Pro je pro uživatele Internet Exploreru. Tečka.

Web IE7Pro

Co na to Matěj?

Po měsících čekání jsem konečně spokojený. Já používám stejně jen kontrolu pravopisu a správce stahování Tongue out.

6 thoughts on “IE7Pro 2.4.7 – konečně kompatibilní s IE8!

  1. Jiří

    Máš pravdu. Když už jsem použil IE tak jedině s IE7 Pro. Ale taky je pravda, že je jenom pro IE, takže já stále FF 😉

  2. wesloo

    No ono již před touto novou verzí IEPro jsem ho s IE8 v pohodě používal, stačila drobná úprava registru, kterou se zakázalo IE používat více procesů současně (nová vlastnost IE8, kdy pro každý tab, popř. vícero tabů se vytváří samostatné systémové procesy iexplore.exe, výhodou je, že když se vám nějaký tab "kousne", lze snadno shodit jen tento a ostatní procesy (tedy ostatní taby) zůstanou nedotčeny stejně jako samotný program; je to samozřejmě i lepší z hlediska bezpečnosti), IEPro nefungoval korektně právě proto, že se nedokázal správně spustit i pro tyto další procesy. Každopádně jsem moc rád, že se vývojáři konečně rozhoupali, už to v jednu chvíli vypadalo, že se vývoj zastavil.

  3. Jiří

    Zajímavé, když už o tom mluvíte, přidám jednu mojí zajímavou zkušenost. Jelikož má IE8 stejně tak jako Chrome každý tab jako samostatný proces, nemělo by se stát, že když se, jak říká Wesloo "kousne", neměl by spadnou celý prohlížeč, nicméně zatím se mi ještě nepodařilo, aby mi nespadl celý. Již několikrát se mi to stalo, ale vždy spadl celý prohlížeč a to jak Chrome tak i IE8. Tak v čem je problém?

  4. wesloo

    Hehe no holt teorie je jedna věc a praxe jiná.. 🙂 Nevím, nemělo by se to stát. Ale možné je to i proto, že co vím, tak alespoň IE8 nevytváří samostatné procesy vyloženě pro každý tab, záleží na situaci, nějak si to IE vyhodnocuje. Tak možná jste měl ve skutečnosti pod jedním procesem více tabů v danou chvíli. No anebo to prostě nemají dobře vyřešené s těmi vícero procesy 🙂

  5. Matěj

    Wesloo: Právě proto jsem IE7Pro s IE8 nepoužíval… Teď jsem spokojenej. Samozřejmě o úpravě registru vím, ale přijít o jednu z nejlepších bezpečnostních vlastností IE8… nechtěl jsem ;-).

Zanechat Odpověď

