35.000 (díky ThinkPadu!)

Tak už i já se přidávám do klubu těch šťastných, kteří zaznamenali 35.000 unikátních návštěv na svém blogu. Stalo se tak dnes a velkou zásluhu na tom určitě má tento článek. Party

Býval bych rád slavil 30.000, ale ty jsem zaspal, tak aspoň těch pětatřicet, no…

Posted on 26.8.2009, in Nezařazené. Bookmark the permalink. komentářů 6.

  1. hezky. gratuluju. musíme ale vymyslet způsob, jak dohonit toho bulvárníka seržu 😀

  2. Mě je návšťevnost ukradená. Na Live blog mi může lézt sedm lidí, takže to je za dobu existence jenom pár stovek, ale je mi to jedno. Bylo mi to jedno už u minulého blogu kde jsem ani nevěděl kolik lidí mi tam chodí, jestli tam vůbec někdo chodil.Každopádně gratuluju 🙂

  3. Vladimír

    jáák bulvárníka! já mám samý seržózní články! 🙂

  4. Vladimír

    btw gratulace Matějovi ke kulatinám 😉

  5. Hezký čísílko 🙂 gratuluju 🙂

  6. jj. 35.000 to je už věk 😀

Zanechat Odpověď

