Zase se hlásím do služby!

Nevím, jestli jste si toho všimli, ale už poměrně dlouhou dobu jsem na blogu nic neuveřejnil. A to i přesto, že počet zářezů na mém blogovém počítadle už dávno dosáhl dalšího jubilea – 30.000. Snažil jsem se však sem a tam přečíst nějaký ten příspěvek od druhých zde na Live a párkrát jsem i přispěl s nějakým tím mým “moudrem”.

Kde jsem byl?

Inu, pořád na stejném místě, jen jsem na ten web moc nepsal. V květnu a hlavně v červnu jsem zařizoval poměrně intenzivně brigádu, zároveň doma rekonstruujeme zbylé, zatím nezrekonstruované místnosti (můj nový pokoj po odstěhování bráchy, můj starý pokoj, ze kterého bude kumbál a taky ložnici rodičů), taky připravuju s týmem dalších lidí školní (fakultní) časopis no a taky jsem zařizoval nějaké ty věci ohledně notebooku, o kterých ještě poměrně nekonkrétně (leč konkrétněji než teď) napíšu.

Posted on 6.8.2009, in O mně.... Bookmark the permalink. komentáře 2.

  1. Vladimír

    že ty máš nějaký "klikátko" na ty přístupy! 🙂

  2. Ode mě máš klik 🙂

Zanechat Odpověď

