Zase nelegálně…

No jo no, zase jsem sklouznul do ilegality…

Proč, Matěji, proč?

Inu, jak jsem už někdy psal, ve škole se používá Office 2003, který není s Office 2007 zcela 100% kompatibilní, resp. výstupy z Office 2007 exportované do Office 2003 formátu nejsou stoprocentní, což při využívání pokročilých funkcí jednotlivých aplikací s sebou přináší jisté problémy a následně snížené hodnocení za odevzdanou práci.

Tak copak jsi ukradl?

Stáhl jsem Windows XP SP3 a Office 2003 – obojí předregistrované coby nějaká enterprise licence, obojí jede ve virtuální mašině, tedy ve VirtualBoxu (nyní ve verzi 2.2.2). Jakmile mi skončí informatika, předpokládám samozřejmě smazání.

Takhle čas od času vypadá moje práce na PC...

Posted on 5.5.2009, in Počítače a Internet. Bookmark the permalink. 1 komentář.

  1. Ach jo. Všichni jsme obětmi nedokonalosti programů, proto musíme "podvádět". Dalo by se říct, a neukamenujte mne za to, že za míru pirátství si můžou vývojáři sami.

Zanechat Odpověď

