V srpnu jdu (zas) na extraligu!

Dominik Hašek Uplynulo už hodně vody od doby, kdy jsem de facto přestal sledovat hokejovou scénu. Já, dříve zanícený fanoušek Dominika Haška (v NHL) a HC Moeller Pardubice (chodil jsem i na jejich zápasy), jsem s hokejem skončil v návaznosti na můj konec hokejbalových aktivit (možná jsem někde psal, že jsem pár let chytal v hokejbale, ale člověk míní, nemoc mění).

Co se stalo?

Inu, zpravodajstvím prosvištěla informace o tom, že se můj bývalý idol, Dominik Hašek, chce zase (po kolikáté už?) vrátit do “aktivní služby”, a sice za extraligové Pardubice, takže je jasné, co já na to – jedu se na něj hned na začátku sezóny podívat!

Co na to Matěj?

Dominikovo rozhodnutí mě velice potěšilo a už dlouho jsem v něj doufal – přišlo sice poněkud déle, nicméně nakonec přece. Vůči Pardubicím je to určitě fér. Pevně věřím, že se Dominátorovi bude v extralize dařit, formu na to určitě má (viz. 2008 – Stanley Cup) a já mu v tom rád budu fandit.

Pro Dominika je hokej nedílná součást života. Nadělal kvůli ní různé hlouposti, nadělal hlouposti, když se své závislosti na hokeji snažil zbavit, ale stejně se vždycky vrátil, protože jinak prostě nemůže. Já věřím, že i tenhle návrat se mu povede.

Nemohl jsem si nepřečíst některé diskuse na Novinky.cz a bohužel i o Dominikovi tam píší všemožní “pisatelé” snad páté cenové kategorie. Škoda, že se za pomluvy nestřílí, diskuse na Novinkách by byly asi prázdné…

P.S.: Jestli máte někdo něco proti Dominiku Haškovi, prosím, do diskuse nepřispívejte.

Posted on 22.4.2009, in Záliby. Bookmark the permalink. 1 komentář.

  1. Tak to já se letos těším na MS 2009. Vyndám ven projektor, připravím masíčko na gril, gauč ven, a bude žranec. Pivo, hokej, maso…WOW

Zanechat Odpověď

