Skinbook a Lenovo SL400…

Normální

Řada SL od Lenova se už na první pohled od ostatních modelových sérií liší – má lesklé víko po vzoru dnešního moderního trendu. Pro mě je to krok nepochopitelný, ale chápu, že pak by někteří jen těžko rozeznávali rozdíl mezi modely SL a T, event. R. Nebyl by to ale až takový problém, kdyby to Lenovo řešilo podobně jako HP u mého bývalého Pavilionu – plast víka sice lesklý byl, nicméně z relativně kvalitního plastu, který se neškrábal. To se u Lenova bohužel nekoná a už po měsíci velmi opatrného používání jsou na víku oděrky a škrábance, které mi prostě vadí, a které jsem ani po roce na Pavilionu neměl.

Co s tím?

Já jsem se problém rozhodl řešit pomocí “skinu” od Skinbooku, tedy silné, laminované samolepky přes celé víko notebooku. Nastal ale první problém – Skinbook neměl v databázi výřezů můj notebook a pomocí jejich konfigurátoru bych rozhodně nebyl schopný udělat slušně vypadající šablonu výřezu, tak jsem se rozhodl, že udělám v Adobe Illustratoru vlastní, a to přesnou (menší ukázka níže) – leč kaji se, vektorová loga jsem musel vykrást z PDF manuálu k SL400 – Lenovo snad pro tentokrát promine…

ořez - zaoblený

Po pár hodinách vyměřování, práce a tisknutí byla šablona hotová, poslal jsem ji do Skinbooku a nechal si samolepku vyřezat (dostal jsem za šablonu 20% slevu). Včera přišla a já ji vítězoslavně nalepil – ne sice jinak extra umně, protože mi pod ní prostě pár drobných bublinek zůstalo, většinu jsem i eliminoval, ale jsem spokojený – notebook je teď chráněný, víko je konečně hrubé a nepřišel jsem ani o přesné výřezy pro loga.

Jak to vypadá?

Pár fotek samozřejmě přikládám taky – jsem na svůj výtvor docela pyšný (tedy na výřezy). Jinak, pokud vás zajímá, co je to za motiv, tak se jedná o vzor Geometrie, varianta Červená.

6 thoughts on “Skinbook a Lenovo SL400…

  1. Vladimír

    Což o to, pěkný to je, ale trochu mi to připadá jak "tuzing" Oktávky plastovejma spoilerama a plechovkou na výfuku. Design nejezdí.

  2. Matěj

    No, však já jsem to taky nedělal pro potěšení z "nádhery" (to bych asi vybral jiný obrázek – tenhle se k SL400 hodil asi zhruba nejvíc) a výdeje docela vysoké sumy peněz, ale proto, že jsem tím zabil hned dvě mouchy najednou – škrábance a upatlané víko. Ale možná máš pravdu, možná jsem si měl býval koupit jen průhlednou, ale to mi zas bylo líto peněz :-D.

  3. Jonathan Masa

    Excellent Work! I just bought SL400 and was looking for skin just like this ! I wish I can do something like you did but I don’t think I have enough skill to do that!

  4. Matěj

    Jonathan Masa: Thank you but all the credit for the design goes to the Skinbook.cz team, I just made the proper cut-out template for SL400 (in Adobe Illustrator). There’s really nothing so difficult about it – it just needs a bit of patience and a lot of measurement :-).

Zanechat Odpověď

