IE7Pro 2.4.5 versus Internet Eplorer 8

ie7pro Je neoddiskutovatelné, že doplněk IE7Pro pro Internet Explorer je naprosto nezbytná součást tohoto prohlížeče. Sám jsem jej velice rád používal, protože mi v “modrém éčku” chybí kontrola pravopisu a alespoň jednoduchý správce stahování (à la Firefox). Tohle všechno (a ještě mnohem víc) IE7Pro do prohlížeče pohodlně doplňuje.

Nekompatibilita s IE8

Z názvu doplňku je patrné, že je určen pro 7. verzi prohlížeče. Člověk by se mohl domnívat, že bude fungovat i ve verzi 8, když přece “není tak odlišná”, nicméně opak je pravdou – zprvu doplněk funguje, nicméně prohlížeč s ním velmi často havaruje. Do nového notebooku jsem zatím IE7Pro neinstaloval právě proto, abych vyzkoušel, zda pády IE8 způsoboval právě inkriminovaný doplněk a bohužel/naštěstí ano.

Řešení?

Zatím není. Uživatelé IE7Pro již delší dobu prosí vývojáře doplňku o verzi funkční na IE8, nicméně zatím se nedostavuje – že by vývojový tým IE8 přeskočil, dokud nebude jeho finální verze? Tak či onak, ještě si chvilku počkáme.

Možným řešením je začít používat některý alternativní prohlížeč (třeba právě Firefox, jehož GUI je rychlejší a všechny zmíněné funkcionality v sobě obsahuje již v základu).

Posted on 16.3.2009, in Počítače a Internet. Bookmark the permalink. komentářů 6.

  1. firefox? ani za nic. vždyť v základu neumí ani myší gesta… když alternativu k ie7pro, tak jedině operu 😉

  2. Taky bych šel mnohem radši do Opery než Firefoxu, když by nebyla možnost používat IEPro v novém IE8. Ale pořád doufám, že vývojáři IEPro na nové verzi kompatibilní s IE8 zapracují. I když začínam mít trochu obavy, finální IE8 má (pokud se nepletu) vyjít ještě do konce března. Přestože to už bude velmi dobrý prohlížeč, bez IEPro bych ho používat nejspíš nemohl – bez gest myší, blokování reklam a správce stahování se jen těžko obejdu.

  3. Štěpán

    Brouzdám pod "holým" IE8 a jsem zcela spokojen. Ba naopak. IE7 mi s IE7Pro padalo taky.

  4. Tak já jsem odrostl na IE7, ale ani už nevím jak, dostal jsem se nakonec k Firefoxu 2 a následně 3. Zpětně jsem zkoušel i IE7 s IE7Pro, ale nevyvohoval mi, a ani na gesta myši sem si nezvykl, ani jsem je nepotřeboval. Raději používám vícetlačítkovou myš. A opera? Tu sem nainstaloval, zkusil, měsí vydržela na disku, a pak šla do kytek. Teď jedu opět na firefoxu a nebudu měnit (,ale zkouším IE8 – ale pořád se mi nezná "dost rychlej")

  5. Jirka - Derby00

    tak pokud jde o rychlost, momentálně nedám dopustit na Google chrome, sice nemá žádné extra vymoženosti navíc, ale na rychlé a plynulé brouzdání s nízkými nároky se mě zdá nejlepší…Co se týká FF také ho dosti používám, více než IE7 doposud na funkce dobrý ale zdá se mě, že s postupem vývoje se stává stále pomalejší a užírá čím dál více zdrojů počítače…IE8 zkouším již nějaký čas, zatím jsem s ním neměl větší problémy a momentálně se mě zdá i rychlejší než FF3, extra funkce jako IE7Pro jsem nikdy nevyužíval, takže v tomhle směru nemohu posoudit…

  6. Máš pravdu, Chrome používám v práci, máme tam relativně pomalé a "zadělané" PC. Co umí chrome, to mi stačí. Je mi jenom líto, že některé stránky, se mi nezobrazují "korektně". FF je rychlý, ale až po tom co naběhne. Strart je děsný (v práci, doma ne :)).

Zanechat Odpověď

