HTC Touch Diamond – aplikace, které musíte mít (4) – OBEXInboxEX VGA (aktualizováno 20.2.2009)

OBEXInboxEX VGA Poslední dobou jsem si začal hrát s různými programy na úpravu DLL (ResHack) a CAB instalátorů pro Windows Mobile (WinCE CAB Manager). Jedná se o neuvěřitelně výkonné, ale zároveň pekelně jednoduché programy (já tomu moc nerozumím, takže nic odbornějšího bych nezvládl), a tak jsem si začal pár maličkostí, co mi na některých programech vadí, upravovat.

První na ránu přišel OBEXInboxEX (více zde), protože jeho ikony nejsou uzpůsobené pro VGA rozlišení a jednoduše vzhled Windows ruší/kazí. Tak jsem sáhl po ResHacku a ikonky si změnil. Výsledek je na screenshotu, odkaz ke stažení níže.

Copyright: Nejsem autorem programu, proto jsem ani neměnil v instalaci jeho tvůrce. Česká lokalizace taky není moje dílo. Ikona přenosu je originální ikona Windows Mobile, ikona programu je převzata z internetu.

Stáhnout CAB instalátor (ver. 0.948)

Posted on 12.2.2009, in Telefony a mobilní komunikace. Bookmark the permalink. komentářů 6.

  1. Ahoj Matěji, jesli máš zájem se zdokonalit v programování, můžeš se přihlásit na tuto akci: Vážení IT odborníci, ráda bych vás po nějakém čase pozvala opět na TechNet konference (Brno, Praha, Bratislava). Zatím to vypadá, že půjde o největší akci, kterou pro vás letos uspořádáme, nikoliv ale poslední .Kromě kvalitního základu se můžete těšit i na ukázky nových technologií, jako je např. Surface (EN), takový malý inteligentní „stoleček“.S konferencemi souvisí i dvě soutěže, 40 šťastlivců najde ve své registrační tašce zajímavý dárek a rovněž všechny dotazníky půjdou do slosování.Na setkání s vámi se těší celý IT Pro tým!Helena MeisnerováCommunity Lead(ka)Já sem tam byl před rokem a byl jsem velice spokojený a kromě jiného můžem se vidět osobně a poklábosit.Adresa pro přhlášení: http://technet.microsoft.com/cs-cz/default.aspx

  2. Díky moc za pozvánku, ale já přece nejsem žádný pořádný programátor, proto mě podobné akce nechávají chladným. Celé mé "programování" je pouze a jenom v PHP, tedy webové stránky, a to ještě relativně jednoduché, zbytek jsou pouze drobné úpravy a podobně (jako v tomto článku).Přesto ale ještě jednou díky!

  3. Vladimír

    Matěj: o tom zas až tak tyhle konference nejsou….je to spíš souhrnná prezentace co je nového od MS a to spíš po technické nž marketingové stránce (praktické ukázky atd.). Určitě se vyplatí tam jít, když ti to vyjde….Já bych na 100% šel, ale jsem v ten termín ve Španělsku, takže bohužel :-(BTW co HTC TouchPro 2?? Já jsem se asi zamiloval :-)))

  4. No, znáš mě – já spíš ten Diamond 2, ale musím uznat, že oproti Touch Pro 1 je "dvojka" o poznání zajímavější!

  5. Ahoj, k čemu slouží položka Debug mode?

  6. Mirek Štens: Nevím přesně, pravděpodobně je to ale logování do TXT log souboru v hlavní paměti. Tak či onak – pro normálního uživatele k ničemu. Obecně je ale jakýkoliv "Debug mode" vytvořený pro hledání chyb aplikace.

Zanechat Odpověď

