Touch Diamond – Slide to Answer/Ignore s českým popiskem (aktualizováno 12.2.2009)

phonecanvas cz V minulém příspěvku jsem psal o skvělé úpravě HTC dialeru ve stylu Touch HD, tedy “Slide to Answer/Ignore”. Znáte mě, takže víte, že mě zákonitě muselo štvát, že vše kromě textu “Slide to Answer/Ignore” je česky (je to logické – tenhle řetězec MUI lokalizace od Sunnysoftu neobsahuje, protože je nový; zároveň si nejsem jistý, zda by fungoval MUI z Touch HD; no a nakonec – Sunnysoft to přeložil skvěle: “Vysuňte pro Přijmout/Odmítnout”). Tak jsem se rozhodl, že si to upravím sám – autor patche mi poradil jak na to.

Jak na úpravu?

Jen se krátce zmíním – je nutné DLL soubor (phcanhtc.dll = phone canvas HTC = skin dialeru) otevřít v HEX editoru, upravit text, uložit a digitálně podepsat. Já text upravil na “Tahem reagovat”. Ne proto, že bych nechtěl oficiální (i když pitomý) překlad, ale proto, že bez úpravy MUI musí být text stejně dlouhý nebo kratší – počet znaků musí odpovídat, zbylá místa nahradí mezery.

Můj upravený DLL

Tak vám tu dávám k dispozici můj upravený DLL soubor, kterým jenom nahradíte ten stávající z patche (phcanhtc.dll – 26.12.2008).

Jak na to?

  1. Nainstalujte původní anglický patch.
  2. Stáhněte si můj nový phcanhtc.dll.
  3. Nový DLL soubor uložte (někam) do telefonu a přejmenujte ho (třeba) na phcanhtc2.dll.
  4. Otevřete Průzkumníka a nechte zobrazovat všechny soubory (viz. kontextové menu pravé klávesy).
  5. Přesuňte se do složky Windows.
  6. Zde přejmenujte soubor phcanhtc.dll na (třeba) phcanhtc4.dll.
  7. Nový soubor phcanhtc2.dll (viz. krok 3) skopírujte do složky Windows.
  8. Nyní jej přejmenujte na phcanhtc.dll a restartujte telefon.
  9. Po restartu sledujte displej a hned před startem TouchFLO 3D se objeví hláška, zda chcete použít onen nový DLL soubor od “neznámého vydavatele” – stiskněte ANO a opět restartujte telefon.
  10. Nyní již vše funguje, jak má.

Aktualizace 12.2.2009:

Začal jsem se poslední dobou zabývat různými úpravami DLL souborů a tvorbou instalačních CABů, takže zde dávám ke stažení CAB soubor, který stačí nainstalovat a text bude česky – obsahuje pouze soubor phcanhtc.dll.

Posted on 3.1.2009, in Telefony a mobilní komunikace. Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

