PF 2009

Fireworks I já se přidávám k ostatním, tedy i já popřeji všem lidem, které znám či těm, kteří znají mě, nebo pro mě za mě i těm, kteří si tenhle příspěvek jen náhodou mezi tou spoustou na celém internetu přečetli, co nejlepší nadcházející rok 2009 – abyste byli šťastní, aby všechno špatné, co se stalo letos, v novém roce znamenalo jenom mávnutí ruky a pousmání, abyste byli zdraví, ale hlavně – abyste měli štěstí, protože nejenže je to “muška jen zlatá”, nejenže “když je unavený, sedne i na vola”, ale hlavně proto, že i na Titanicu byli všichni zdraví, jen trocha toho štěstí se nedostávala.

P.S.: Zpráva pro ty, kteří mě často vídají online v Messengeru – budu se snažit obměňovat informace o poslouchané skladbě – už jsem si sehnal další songy od Johnnyho Cashe smile_wink!

Posted on 31.12.2008, in Nezařazené. Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

