Jseš student? Chceš software od MS zdrama? Je tu DreamSpark!

Normální

dreamspark

Nevím, jestli jste se všichni o této akci Microsoftu dozvěděli, ale na webu Microsoft DreamSpark jsou pro studenty s ISIC kartou k dispozici zdarma ke stažení plné verze vývojových nástrojů. Jedná se konkrétně o tyto produkty:

  • Microsoft Visual Studio 2008 Professional
    Vývoj aplikací pro Windows, Office a Windows Mobile.
  • Microsoft Visual Studio 2005 Professional
    Vývoj aplikací pro Windows, Office a Windows Mobile.
  • Microsoft Expression Studio 2
    Vývoj a design webových aplikací, především ASP (obdoba Adobe CS3, nicméně ani zdaleka ne tak povedená či funkční).
  • Microsoft SQL Server 2008 Developer
  • Microsoft Windows Server 2008 Standard
  • Microsoft XNA GameStudio 2.0
    Vývoj her pro Windows a X-BOX

Já osobně jsem z této politiky Microsoftu nadšený, protože, na rozdíl od Adobe, vše nabízí zdarma pod stejnou licencí jako Adobe (Adobe CS3 Web Premium mě stál 2.500 Kč). Jen doporučuji dobré internetové připojení, protože takové Visual Studio 2008 má zhruba 3,5 GB (ISO).

Jen podotýkám, že pro stahování je kromě čísla ISIC karty nutné Windows LiveID.

P.S.: Nezmínil jsem samozřejmě další aplikace, které na tomto webu Microsoft nabízí zdarma studentům ke stažení, nejsou to ale plné verze, resp. profesionální verze.

3 thoughts on “Jseš student? Chceš software od MS zdrama? Je tu DreamSpark!

  1. Petr

    Velmi skvělá nabídka. Osobně čekám, kdy některý z MSP přemluví FI MU, aby podporovala transport na MS identity server pro ověřování z jejich ISu, nechce se mi pořizovat ISIC kartu.

  2. Martin

    Hej … vemte mi taky jednu kopii 😀 , kartu nemám :o(, student nejsem… takže plná palba. Ještě že to platí zaměstnavatel… ale je mi ho líto.

Zanechat Odpověď

