Bliká vám Diamond moc krátce (= pouze 5 minut)? Chcete vibrace?

Upozornění ve formě blikání – prodloužení doby

Hned druhý den po sepsání a publikování prvních zkušeností s HTC Touch Diamond jsem chtěl vyřešit palčivý problém s blikáním – tedy upozorněním na nové události pomocí blikání. Jak jsem už psal – je to skvělá a opravdu užitečná funkce. Na druhou stranu HTC celkem nepochopitelně nastavilo dobu blikání na pouhých 5 minut a v nastavení tuto volbu zakázala. Nedalo mi to a mrknul jsem se do registrů na obvyklé místo upozornění a voilais – bylo to tu!

Umístění těchto nastavení je v: HKCU/ControlPanel/Notifications. Dále jen hledejte podle hodnoty v "Default" jednotlivých klíčů (podsložek, chcete-li) kýžené upozornění a změňte hodnotu "Duration" na požadovaný počet minut (já tam mám 30).

EDIT: Jsem toho názoru, že pokud nastavíte hodnotu "Duration" na 0, bude doba blikání neomezená.

Screen01 Screen02

Nebojte se vibrací v kombinaci s profily!

U telefonu E-TEN Glofiish X600 jsem byl zvyklý, že si nemůžu vyzvánění nastavit, jak chci – po restartu zařízení nebo změně vyzváněcího profilu se vše vrátilo zpět. Proto jsem měl trochu strach, že se u Diamonda bude dít to samé – nikolivěk! V nastavení zvuků a upozornění si klidně u všeho možného nastavte vibrace + vyzvánění (já to tak mám na hovor, SMS a MMS) a ani restart ani změna profilu hodnotu nijak nezmaří – po nastavení profilu "Normální" je vše tak, jak jste nastavili.

Screen03

Posted on 10.10.2008, in Telefony a mobilní komunikace. Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

