HTC Touch Diamond – tak se to dělá!

HTC Touch Diamond Jak jsem již dříve avizoval, stal jsem se (s klidem v duši) hrdým majitelem tohoto skvostu (tedy HTC Touch Diamonda). Co k němu říct? Nevím – dneska ráno jsem ho koupil, takže jsem na nic, co byste ještě neslyšeli, nepřišel. Můžu jenom říct, že je to krásný, stabilní, výkonný a rychlý (a až vydají ROM 1.93 v češtině, hyperrychlý) telefon – Windows Mobile 6.1 zařízení, chcete-li. Přestože funguje na lokalizaci InterWrite od Sunnysoftu, na výkonu mu to neubírá. Pevně ale doufám, že HTC vydá nějakou odladěnou ROM s kompletní implementovanou CSY lokalizací, jako má ve zvyku.

To je zatím vše. Musím přiznat, že sám sobě závidím! smile_wink Ale těch peněz! smile_confused

Posted on 27.9.2008, in Telefony a mobilní komunikace. Bookmark the permalink. komentářů 5.

  1. hmmm, haskýýý. dyzajnově povedenej. tak ať slouží.

  2. Vladimír

    gratuluju! mám o něj zažádáno jako o nový služební mobil (tedy tu OEM variantu od T-Mobile), tak snad to projde…
    BTW štve mě, že nemá slot na paměťový karty…

  3. Díky. Jinak varianta od T-Mobile je podle mě povedená (a řekl bych povedenější než originál) – přeci jenom zadní stranu u Diamonda úplně nevychytali. Vypadá to pěkně, to jo, ale není nad klasický matný plast.

  4. Normálně ti lidsky závidim :DDD … sním o podobném přístroji od HTC, ale s nákupem musím ještě chvilku počkat… Moje Nokia 6310i , která je už víc jak 5 let stará pořád efektivně slouží, ale je zde cítit jistý [hendykep]. Cena za HTC nemusí být tak vysoká… uvaž, když ti řeknu, že ta moje Nokia tenkráte stála bratru tehdejších 12.000,- :o))). Užívej v pohodě a určitě napiš něco i později k přístroji… protože teoretické zkušenosti a recenze jsou fakt všude, ale ty jemné odlišnosti a "nasrávandy" si člověk nikde moc nepřečte a musí si tak na ně přijít sám.

  5. Vladimír

    tak ti taky závidím. firma šetří a tak jsem nafasoval (proti své vůli) SE K790i. je to sr… No, nejsem s nim spokojenej. Nestandardní paměťový karty, divnej konektor na sluchátka, větší (kvůli krytce foťáku) a těžší než můj stařičký Siemens S65…asi ho někde "náhodou" rozbiju, se mi zdá…

Zanechat Odpověď

