Sunnysoft – vstřícnost mám rád

Normální

Ve svém Windows Mobile zařízení mám (resp. měl jsem, protože je na opravě, takže je spíš správně "budu mít"… ale rejpat se v tom nebudeme) předinstalovanou lokalizaci od Sunnysoftu – jedná se o kompletní, profesionální verzi Sunnysoft InterWrite 9.5 Pro. Bohužel z důvodu toho, že se jedná o externí lokalizaci, tedy takovou, která není integrována přímo do systému, citelně zpomaluje operační systém. Rozhodl jsem se tedy nainstalovat anglickou verzi ROM (nejlépe neoficiální, ukuchtěnou Windows Mobile 6.1 ROM). Jenže se vyskytl malý problémek – jak do telefonu dostat podporu českých znaků a českou klávesnici? Napsal jsem tedy do Sunnysoftu, jestli by to nějakým způsobem nešlo zařídit. Jejich vstřícnost mne až překvapila – nejenže to není žádný problém a po předložení kupního dokladu získám sériové číslo, dokonce mi vymluvili obyčejnou "malou lokalizaci" (klávesnice a české znaky) a nabídli a doporučili mi lokalizaci včetně vestavěné celoobrazovkové klávesnice.

Co k tomu dodat? Tak to mám rád! Jakmile se telefon vrátí, zkusím, zda funguje WiFi modul, nahraju anglickou ROM a nainstaluju Sunnysoft InterWrite Fullscreen!

Zanechat Odpověď

