Nokia 2610 a JAVA aplikace Vodafone Student SMS Grátis

2610 Musím teď do doby, než přijde z opravy můj E-TEN Glofiish X600, používat půjčenou Nokii 2610. Ano – je to trochu utrpení, ale pořád lepší než druhá možnost – Motorola F3 MOTOPHONE smile_regular. Proč ale píšu? Snažil jsem se na téhle Nokii 2610 nastavit datové služby tak, aby fungoval Vodafone live! wap přes GPRS, tedy abych aspoň mohl posílat SMS zdarma. Bez mučení přiznám, že jsem to sám nedokázal (to mě trochu překvapilo). Sáhl jsem tedy po návodu od Vodafonu, telefon se mi povedlo nakonfigurovat (i přes naprosto user-hostile uživatelské prostředí), WAP jel, jenže JAVA aplikace Student SMS Grátis nikoliv – vypisovala chybu HTTP.

Zamyslel jsem se a řešení je jednoduché – stačí, když vytvoříte nový přístupový bod, který bude mít stejné nastavení, které jste uváděli v nastavení přístupu na WAP, ale nesmíte ho pak zapomenout uložit jako výchozí. Aplikace se jednoduše nemohla spojit, protože nebyl vybrán přístupový bod – jednoduché, ale nadělá to problémy.

Posted on 19.8.2008, in Telefony a mobilní komunikace. Bookmark the permalink. komentáře 2.

  1. Vladimír

    nojo, hrátky s access pointy na Nokiích tak nějak patří k folklóru 🙂 kdysi jsem si to užíval na 6510

  2. Navodil jsi ve mě spíš takový pocit "hrátky s čertem" :-)… Ale to jen tak mimochodem.

Zanechat Odpověď

