Nový ovladač grafické karty pro HP Paviliony – 3/2008

Jelikož HP moc často seznamy ovladačů pro své nižší modely neaktualizuje, je nutné čas od času na webu HP hledat. Bylo mi divné, že ovladač dedikované grafiky (v mém případě nVIDIA GeForce 8400GS) by neměl novější verzi než z listopadu 2007. Dal jsem se tedy do hledání a našel jsem nový ovladač určený pro Windows Vista SP1 (všech verzí) z března. Je založen na ForceWare verze 174.32 a měl by přinést lepší podporu pro Vistu se SP1. Ovladač jsem nainstaloval (ostatní s touto verzí notebooku nefungují) – jen pro formu, mám HP Pavilion dv6655.

Ke stažení je zde.

Posted on 16.8.2008, in Počítače a Internet. Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

