A-Patch v nové verzi (díky mě) česky

apatch_ico Snad jste si nemysleli, že se nepochlubím! O aplikaci A-Patch jsem psal už dřív. Jen v kostce uvedu, že se jedná o patchovací utilitku, která umožňuje malinko poupravit vašeho oblíbeného IM klienta Windows Live Messenger (především stojí za to zmínit, že umí odstranit reklamní plochy, a to jak textové, tak grafické). S tvůrcem nějakou dobu spolupracuji na české lokalizaci. Jelikož chvilku trvalo, než jsme se sladili časově, čeština je k dispozici až teď. Každopádně by měla pomoci. Je ale nutné dodat, že některé české znaky (některé háčky a podobně) nebylo možné interpretovat, jelikož program využívá pro náš mateřský jazyk nevhodnou kombinaci kódování textu.

Pokud ale chcete stahovat, více najdete zde.

Posted on 15.8.2008, in Počítače a Internet. Bookmark the permalink. Komentáře: 6.

  1. Vladimír

    já na to používám Mess Patch…a ten teda česky není. ale mě to neva 🙂

  2. Ty musíš mít taky pořád něco svýho, co? 😉 Já mám A-Patch a ten teda česky je! (sice blbě, ale je) 😀

  3. a to se může, odstranit reklamu  z WLM? 🙂 není to proti nějaké licenci? :-Dpřiznám se, že mi tam nevadí – úspěšně ji ignoruju.

  4. Vladimír

    Doom: je to proti všem licencím, jak to použiješ, tak ti Steve Ballmer začne číst SMSky, vyžere ti ledničku a pošlape koberec! :-)))

  5. Doom: No, mně tam ta reklama taky nijak zvlášť nevadí (a dokud bude taková, jaká je, ani vadit nebude), ale když ji tam mít nemusím, mít ji tam nechci. Ale ano – jak říkal Vláďa, proti licenci to je. U mě už Ballmer byl a řeknu vám, není to nic příjemnýho. Když mi pohrozil, že se vrátí s přípravkem na vypadávání vlasů (značka Kojak) a leštidlem na kůži, radši jsem reklamu zas vrátil :-D!

  6. příští pátek jedu na microsoftí produktovku, tak pokud tam Steve bude, zeptám se ho na vyžrání lednice – SMSky by mi moc nevadily, ale jestli mi Ballmer bude v botách od bahna šlapat po koberci a vyžere lednici, tak ho vyhodím z balkonu /bydlím v přízemí :-))/

Zanechat Odpověď

