Seriál Hvězdná brána SG-1 oficiálně česky na DVD! …asi

Normální

Tým SG-1 Máte rádi seriál Hvězdná brána SG-1 jako já? Stahovali jste je pokoutně jako DVD či TV (občas i HD TV) ripy? Nebo jste zašli tak daleko, že jste dodatečně stahovali kromě titulků i české dabingové stopy a kompilovali vlastní dvoujazyčné videosoubory? Nebo dokonce DVD? No, přiznám se – já teda ne. Celých 10 řad jsem skouknul v originále, některé díly dokonce bez titulků (ne proto, že bych chtěl machrovat, ale proto, že u některých dílů jsem ještě neupravil timing titulků, ale chtěl jsem je vidět).

Jistě tedy víte, že v zahraničí se dá koupit kompletní SG-1 na 56 DVD (co řada, to 5 DVD + nějaké ty bonusy) v originále. Dokonce ve dvou verzích – luxusní v dárkové krabici nebo obyčejnou v papírových obalech. Přestože má v ČR Hvězdná brána docela rozsáhlou komunitu nadšenců a přestože zdejší komunita pořádá i cony, na které zve třeba právě pana "doktora Zelenku" z Atlantis a i přesto, že komunita SG v ČR se podílela na úpravách a revizi dabingu nových řad (který někdo kolosálně podělal, jelikož překlad už nedělala stará dvojice z prvních řad, ale banda neználků), ještě tady nikdo nepřišel s českou edicí na DVD. Právě o to se teď snaží Bonton film a zatím to vypadá slibně. Předběžná cena by měla být do 1.500 Kč za sérii (prý by to mělo být zhruba 1.200Kč), tak uvidíme.

Chcete podpořit SG na DVD v české verzi? Mrkněte sem.

Pozn. k obrázku: Kde ty časy jsou, že?

13 thoughts on “Seriál Hvězdná brána SG-1 oficiálně česky na DVD! …asi

  1. Doom

    moji oblíbenci… včera jsem si dovezl 4. řadu Atlantis a až do půlnoci jsem čuměl na první dva díly. lidi, jak jsem se na tu čtverku těšil 🙂 a nezklamala, první dva díly byly super. nebudu tu spojleřit, koukněte sami 🙂

  2. Doom

    takový akční scífko plný technoblábolů… banda tvořená akčním plukovníkem, sympatickou vojandou fyzičkou, archeologem a namakaným emzákem cestuje po planetách a bojuje proti nepříteli. dobře se na to kouká a ani není nutno vypnout mozekv prvních sériích se tam ohánějí hlavně H&K MP5, později upgradují na FN P-90, občas nějaká ta snajper akce, nějaký letadýlka, později vesmírný lodičky. prostě akcička :-)http://sg1.cz/

  3. Matěj

    "Hvězdná brána je obří supravodič, který je schopný za pomoci fluidních kapacitátorů vytvořit stabilní subprostorovou červí díru napříč galaxiemi, přenášené těleso je na singularitě demolekularizováno, transportováno na druhou stranu, kde je opět skomponováno." 😀
     
    Vskutku… 😉

  4. Matěj

    Dodatek: Něco takovýho by asi řekla Carterová. O’Neill by na to asi řekl: "Supra- co?" Teal’c by dodal: "O’Neille, tyto informace jsou mi vskutku neznámé," a Daniel by to završil nejspíš… no, asi by mlčel a blbě koukal :-).
     
    (Sorry… mně to nedalo)

  5. Doom

    dyť to říkám, technobláboly :-)mch, ve 4. řadě SGA mají velice pohlednou hlavní lékařku. Carson to sice není, ale je to aspon malá náplast na bolístku vzniklou jeho odchodem – jeho skotský akcent angličtiny mi chybi 🙂

  6. Matěj

    Doom: Bohužel, ale v otázkách SGA jsem na tom podobně jako Vláďa s SG obecně – z SGA jsem viděl snad jenom pilotní film a jeden nebo dva díly první řady. Další díly (natožpak série) jsem nesledoval, takže pořádně nevím, oč kráčí.

  7. Doom

    o hodně přicházíš, Atlantis si rozhodně někde pořiď. i když jde "pouze" o spin-off, tak se mi líbí ještě podstatně víc než SG1 – asi je to tím, že jde o mladší seriál, takže mu nedochází dech tak, jak je tomu případě posledních dílů SG1

  8. Matěj

    No, pravdu máš rozhodně v tom, že 9. a 10. série SG-1 jsou už citelně slabší než řady, kde byl ještě RDA (O’Neill). Na druhou stranu, zpočátku to je zajímavé (pár novinek, resp. hlavně jiná, potemnělá atmosféra), ale díl od dílu pak seriál prochází od jednoho klišé k druhému, bohužel tuhle tendenci nenapravila ani Archa pravdy.
     
    Mě na Atlatnis odradil na můj vkus příliš banální úvod pilotního filmu. Taky charaktery, resp. především herci mi připadají příliš "učesaní". Pravda ale je, že k tomuhle trendu míří už od začátku i SG-1, po odchodu O’Neilla to je ale znát ještě víc (on byl tak nějak ten poslední "neučesaný"). Možná, že po všech deseti řadách SG-1 (a Arše pravdy) i já svou cestu k SGA najdu (jinak doma ji mám – brácha na ni kouká).
     
    Mimochodem – při pohledu na Tvůj avatar mi hned bylo jasné, že něco se SG musíš mít společného! 🙂

Zanechat Odpověď

