Moje dnešní double penetration

Už když jsem ji dneska viděl, bylo mi jasné, že je úplně suchá. Bohužel – bylo tomu tak. Přišel jsem k ní, smočil jsem a začal pěkně pomalu. Co vám budu povídat – už po chvilce ze mě úplně lilo. Přidával jsem na rychlosti a snažil se ji co nejdřív udělat. Stálo to dost úsilí a času, musel jsem i dost tlačit, ale nakonec se to povedlo. Po tři čtvrtě hodině jsme byli oba hotoví – jak zeď, kterou jsem musel dneska dvakrát natřít penetračním roztokem, tak i já. Jak říkám – byla to fuška!

Napsal jsem tento nápaditý odstavec jen proto, abych vysvětlil, proč teď vůbec nepíšu do blogu – dali jsme se s tátou do rekonstrukce baráku, a tak jsem teď více méně zaneprázdněn. Nějak se to navíc teď všechno nakupilo a každý po mě něco chce (chraň Bože, že by mi to vadilo!) – ten nový počítač, ten opravit počítač, další zase nějaké jednání… Je to ale samozřejmě dobře, protože jednak budou peníze a druhak je to i zábava. Za další – vždycky je dobře, když je práce; špatné je, když není.

Jinak se omlouvám jazykovým hnidopichům, že používám výraz "druhak", který je samozřejmě nesprávně, protože se normálně užívá "jednak …, jednak" – vím o tomto problému, ale nebudu ho nijak řešit.

Posted on 28.7.2008, in O mně.... Bookmark the permalink. 1 komentář.

  1. Vladimír

    hehe, tak ten první odstavec mě dostal 🙂
    dobrá zábava, do těch veder….
    BTW "druhak" je v pohodě….třeba já jsem alergickej na i/y

Zanechat Odpověď

