Telecom/Telefónica O2 byly, jsou a budou prasata

Včera se na serveru CD-R objevil článek, který informuje o dalším podvodu našeho slavného a milého O2 na zákaznících. A světe, div se – šlo opět o klamavou reklamu (pokolikáté už?). Na neškodné fígle s udáváním cen bez DPH nebo milionem výjimek, kvůli kterým služby zdarma nejsou pro všechny, neplatí vždy a většinou neplatí vůbec. Já (a celá rodina) jsme se před několika lety Telecomu rádi zbavili a Eurotelu jakbysmet (a teď se navíc spojili – to je tóčo). O co šlo tentokrát? Jednoduchá reklama – ADSL bez dalších služeb. Jde to? Samozřejmě, že ne – je nutné mít hlasový tarif. A co na to milé O2? Že to je jen taková reklamní hláška, že to nejde brát doslova.

Politiku této společnosti jsem nikdy nechápal. Studený až přehlíživý přístup k zákazníkům, nabídky a reklamy, které neplatí… Prostě tohle nechci. Já i celá rodina máme onoho operátora pro "socky", tedy Vodafone. Proč ho máme? Co si budeme povídat – konkurence má často daleko příznivější ceny, ale Vodafonu člověk prostě může věřit (a to mi za absenci 3G a milionu jiných služeb prostě stojí). Když Vodafone řekne zdarma, je to zdarma. Třeba nedávno jsem zkoušel Vodafone EDGE Připojení na stálo, které má uživatel možnost mít měsíc zdarma a pak se rozhodnout, jestli ho chce i dál za peníze. Jenže třeba v mém případě (mám tarif) nemůžu změnit datové služby dříve než na přelomu zúčtovacího období, což znamenalo, že jsem měl jejich internet bezmála dva měsíce. A co si myslíte – zaplatil jsem, jako bych třeba u O2 určitě zaplatil, poměrnou část proto, že jsem si to měl ohlídat a předem zjistit? Ne, Vodafone mi řekl, že samozřejmě to mám zdarma tak dlouho, dokud to nebudu moct odhlásit. A to je, o čem tu mluvím. Dokonce mi ještě nabídli, jestli nechci zkusit zdarma i jiné služby, skoro mě až nutili J – to jsem šel málem do kolen (samozřejmě, že je mi jasné, že to mysleli takto – vyzkoušej, zalíbí se ti to a zaplatíš). Pro mě je každé jednání s Vodafone (ať už v obchodě nebo na lince) příjemnou záležitostí, vždy bez problémů.

O2 je prostě sprostý, bezpáteřní moloch. Chci příjemné jednání, chci Vodafone!

Posted on 20.7.2008, in Telefony a mobilní komunikace. Bookmark the permalink. 1 komentář.

  1. Vladimír

    S O2/Eurotelem/Telecomem mám stejné (špatné zkušenosti). Celá rodina jsme je zrušili a jedeme přes T-Mobile (včetně mobilního internetu)

Zanechat Odpověď

