DVD Ondřej Ruml – Cesta ke slávě

male_ondrejrumlcestakeslavec Taky máte rádi Ondřeje Rumla? A vám líto, že jste nikde ve slušné kvalitě nemohli sehnat jeho vystoupení v X-Factoru (pokud opomeneme pokoutně nahraná videa na YouTube)? S tím je teď konec – na novinových stáncích si, po DVD s Jiřím Zonygou, můžete koupit i DVDčko s Ondrou Rumlem. Jeho cena je příjemných 50 Kč, které považuji za dobrou investici, protože audio i video kvalita nahrávek je špičková (samozřejmě oficiální licencovaná verze od Novy, resp. Fremantle Media a Sony BMG), což mě až překvapilo – framerate, rozlišení videa i komprese videa je opravdu dobrá (no, nebudeme si nic namlouvat – jedná se samozřejmě jen o pár minut záznamu, takže ještě aby nebyla!).

Tedy – doporučuji (už si poslouchám svou oblíbenou Grace Kelly v lepší kvalitě!) thumbs_up.

(Předpokládám, že jsem se teď nadopro zvěčnil jako dvanáctiletá fanynka Ondřejka, kterej je táák slaďoučkej… Ne, jen se mi líbí, jak zpívá a fandil jsem mu – to je celé… No fakt!)

Posted on 8.7.2008, in Hudba. Bookmark the permalink. komentáře 4.

  1. (Předpokládám, že jsem se teď nadopro zvěčnil jako dvanáctiletá fanynka Ondřejka, kterej je táák slaďoučkej… Ne, jen se mi líbí, jak zpívá a fandil jsem mu – to je celé… No fakt!)víš jak to je. každej tvrdí, jaká to byla hovězina a že se na to nekoukal… ono je strašně IN plivat na všechno populární. já sice na xtraktor koukal asi tak 3x, ale Ruml byl docela dobrej…

  2. Doom: Díky za podporu dvanáctileté fanynky ;-). Ne fakt!
     
    Jinak – jak tak teď koukám, tenhle můj příspěvek je nějakej plnej chyb (nejspíš proto, že jsem ho psal hned po návratu ze zápisu na VŠ v Jindřichově Hradci) – v druhý větě chybí sloveso, v dodatku je zase "nadopro"… jejejejejej… 🙂 Odpusťte!

  3. Vladimír

    aha…a kdo to je? 🙂 vím, že byl nějaký X faktor, ale neviděl jsem ani jeden díl 🙂

  4. to je pán, co docela dobře zpívá 🙂 – xtraktor sice nakonec vyhrál Zonyga, ale šanci na nějakou smlouvu mají IMHO skoro všichni finalisti. ale přiznám se, že už asi nebudu sledovat, jak ti lidi dál pokračují – přece jenom jsem hudebně někde jinde (trance forever :-D) ale v bedně ukázali, že zpívat fakt umí…

Zanechat Odpověď

