Nový ovladač pro Conexant HD Audio – FUNGUJE!

Normální

Microsoft mi opět ve Windows Update nabídl aktualizaci ovladače Conexant. Přistupoval jsem k němu samozřejmě velice opatrně a nedůvěřivě. Nakonec jsem si ale všiml, že se jedná o verzi z 26.6.2008 (takže předpokládám, že než jej objeví HP, bude tak listopad). Nebyla to tedy ona zprofanovaná, nefunkční verze z března 2008 (kterou HP předvádí jako 5/2008 verzi), ale přesto. Pár dní jsem ji tam nechal viset a nakonec jsem si řekl: "No co, funkce obnovení starého ovladače ve Windows Vista je, tak jakýpak copak!" a jal jsem se instalovat.

Conexant HD Audio 6/2008

Věřte nebo ne – funguje. Přehrávání, ale především taky nahrávání funguje naprosto bez problému. Tedy jedním slovem – spokojenost. Nevím ale jak pod Vistou x64.

Zanechat Odpověď

