Omluva AVG – počítač mi „nezboural“

Normální

Dlouho jsem se neozval – byl jsem v práci. Teď jsem ale zas na chvilku zpět, takže třeba občas taky něco "hrozně zajímavého" napíšu.

avg-logo

V tomto příspěvku bych se rád omluvil AVG za svůj minulý příspěvek a zčásti jej dementoval! AVG 8.0 v žádném případě nezapříčinilo kolaps mého systému a upřímně hlupák jsem já, protože jsem pravý problém objevil až poté, co jsem napsal onu škodivou a ukvapenou litanii proti AVG. Chyba byla samozřejmě v paměti RAM – jeden ze dvou gigabajtových kousků Kingston ValueRAM, které jsem, jak jsem psal, koupil u Czech Computeru, se z nějakého důvodu poškodil, proto jakmile paměť přesáhla 1GB a začala se "cpát" do druhé paměti, počítač zkolaboval.

Jen pro doplnění – jak jsem na problémy přišel? Spustil jsem utilitu na testování pamětí, která je součástí instalace Windows Vista. Ta mi vypsala hardwarovou chybu. Paměti jsem obě vyndal, do PC místo nich vložil jeden kousek 256MB, se kterým byla paměť vyhodnocena jako naprosto "košer" (i pro největšího judaistického konzervativce). Pro jistotu, abych předešel chybě slotu, jsem vložil paměť ještě do "zásuvky" číslo 2 (resp. 1, pokud se budeme držet klasického číslování od nuly) a test proběhl opět bez chybičky. Poté jsem samozřejmě zkusil každou z gigabajtových pamětí zvlášť a s jednou se počítač ani nezapnul, což ve mně evokovalo pocit, že jsem natrefil na tu pravou.

Druhý dodatek – vše ostatní o AVG 8.0 je bohužel stále pravda – i když se teď nedávno aktualizovat IM štít, Windows Live Messenger a jeho sdílené složky si s ním stále nerozumí.

Zanechat Odpověď

