Důležitá programová aktualizace AVG 8.0 (DEMENTOVÁNO)

Normální

avg-logoZ AVG Technologies mi konečně odpověděli ohledně problému se sdílenými složkami Windows Live Messengeru – dnes má vyjít důležitá programová aktualizace, která řeší "většinu uživatelských problémů a vylepšuje GUI". Pokud nechcete čekat na její vydání, stáhněte nejnovější sestavení AVG 8.0 (125) a přeinstalujte program.

Změny? Ano, GUI je malinko lepší, resp. informační bubliny programu jsou hezčí, logičtější, méně překážejí, více se toho na ně vejde a při kontrole pošty dokonce podrobněji informují o přijímaném či odesílaném mailu. Po instalaci nového AVG se ale začal chovat zvláštně Windows Live Writer – písmo je poněkud malé a nečitelné. A sdílené složky? Samozřejmě stále stejné!

wlw_14_avg8_125  avg8_webshield_off avg8_mail_popup wlm_avg8_sharing

Má cenu něco víc dodávat? IM štít jsem zase vypl, naštěstí jsem objevil možnost, kterou statší verze AVG obsahovaly a já ji předtím nemohl najít – “Ignorovat stav komponenty” a je to…


EDIT 19.6.2008 21:24:
Nejnovější verze jádra AVG 8.0 ze dneška má číslo sestavení 130, ale ani ta problém neřeší, takže vše výše zmíněné platí.


EDIT 20.6.2008 9:46:
Kromě instalace nové verze AVG 8.0 jsem s počítačem nic nedělal a ejhle – okamžitě po spuštění BSOD, který se opakuje pravidelně a počítač se tedy nedá zapnout. Teď jsem v nouzovém režimu a zkusím AVG odebrat, co to udělá. Jinak vypadá to, že aktualizované AVG rozházelo nějaké nastavení velikostí fontů při prohlížení webu (zřejmě někde v Internet Exploreru), protože kromě Windows Live Writeru (kterého jsem mimochodem přeinstaloval původním českým finálním 12.0, jestli se chyba neopraví – neopravila) zobrazuje téměř nečitelné písmo (tipnul bych ho na velikost 6 px nebo méně) i nápověda Windows. No, snad se problém nějak opraví… Rozpaky


EDIT 20.6.2008 11:23:
Odinstaloval jsem AVG a systém naskočil normálně bez BSOD. Velikost písma v nápovědě a Windows Live Writeru byla zas normální. Pro jistotu jsem ještě obnovil systém bodem obnovení před instalací nového AVG 8.0 (125), z internetu stáhl build 130 (ze včerejšího večera) a nainstaloval.

Systém (zatím) startoval normálně, velikost písma v nápovědě a WLW byla ale zase téměř nečitelná. Zjistil jsem ale, čím to je a opravil to – jak jsem se správně domníval, náhled ve WLW má nějakou spojitost s nápovědou Windows, proto stačilo v prohlížeči nápovědy nastavit písmo na původní hodnotu (střední; v menu nahoře) a vše je zase v pořádku. Sdílené složky jsem zatím neměl možnost vyzkoušet – určitě to zkusím, ale nemyslím si, že se cokoliv změní.


EDIT 20.6.2008 12:43:
Tak, AVG 8.0 mi rozbouralo systém Vyplazený jazyk! Vážně – BSOD se nekonal, nicméně systém prostě nenaběhne. Načítání, načítání, pak černá obrazovka a ta tam vydrží stejně dlouho jako Čunek ve vládě! Vsadil jsem teda ještě na dvě možnosti – "poslední známá funkční konfigurace"… Nezbrala (s tím jsem teda počítal). Nouzový režim – kdepak! Taky se nenačte (soubor avgrkx86.sys se nehne). No – co teď? Samozřejmě bych rád opravil systém, jenže to bych nesměl být pitomec, tedy musel bych mít doma nistalační DVD Windows Vista, což momentálně nemám. Asi pak napíšu zase do AVG Smích


EDIT 20.6.2008 22:41:
Dokonáno jest. Z technické podpory AVG mi odpověděli, že mi nemají jak pomoct, ale ať to zkusím nějak zařídit a AVG odinstaluju (!!!) – nezapomněli poznamenat, abych si při případném reinstallu Windows zálohoval osobní data. Nakonec jeden z pokusů zabral (mimochodem ani Ubuntu Live CD nepomohlo – chtěl jsem přejmenovat SYS soubory AVG, ale beze změny), konkrétně mě vykoupila obnova systému pomocí instalačního DVD, které jsem si večer půjčil od bratra a přepálil.

Samozřejmě jsem AVG odpověděl, že je to sice všechno pěkné, že chápu, že nedávají žádné záruky (a podobně), ale že, pokud si všimli, mám licenci AVG, která je mi (dokonce kvůli jejich vlastní aktualizaci a nakonec pomoci) k ničemu… (Možná jsem tenkrát měl koupit ESET!) Je čas na Avast Free Smích?


EDIT 4.7.2008 8:23:
Zprávu dementuji, abych nepoškodil AVG – chyba byla na mé straně (sice ne úplně mezi klávesnicí a židlí, ale téměř). Více zde.

Zanechat Odpověď

