X Factor – to nejlepší

Normální

Jelikož mám hudební soutěže rád, sledoval jsem i český X Factor. Sice jenom finálová kola "top 12", ale sledoval. Mým favoritem byl jednoznačně Ondřej Ruml, protože má obrovský talent a výborně zpívá (myslím, že po 10 letech hraní na housle to dokážu posoudit). Nicméně moc se mi líbil i (nakonec vítěz) Jiří Zonyga a uskupení z "jiné planety" – All X. Nabízím vám zde 3 písně (jedna od každého z mých oblíbenců), které se mi velice líbily a považuju je za to nejlepší z X Factoru. Úmyslně jsem nezahrnul Rumlův majstrštyk Don’t Worry, Be Happy. Jen poznámka k Rumlově Grace Kelly – je mnohem lepší než originál, a to zpíval Ondra na živo!

Ondřej Ruml – Grace Kelly

 

Jiří Zonyga – Husličky

 

All X – Brňákům je hej Smích

 
 
P.S.: Nevím, jak vy, ale já už mám Rumlovu Grace Kelly staženou v PC v YouTube Higher Definition kvalitě a poslouchám a poslouchám… Poznámka

Zanechat Odpověď

