Moje překlady miniaplikací Postranního panelu Windows Vista

Jak jistě víte, pár miniaplikací Postranního panelu Windows Vista jsem přeložil, dokonce i některé od Microsoftu. Bohužel již několik týdnů je v Windows Live Gallery nějaká chyba, která zapříčiňuje nemožnost volby českého jazyka při nahrávání a editaci miniaplikací. Pokud zvolím jiný jazyk, Microsoft mi miniaplikaci samozřejmě nepřijme z důvodu, že není v cílovém jazyce. Proto jsem se rozhodl aktualizované miniaplikace stáhnout a jsou ve volně přístupné v mé veřejné složce SkyDrive "Miniaplikace Postranního panelu".

Posted on 17.6.2008, in Počítače a Internet. Bookmark the permalink. 1 komentář.

  1. Vladimír

    díky – už jsem to pososal, snad se brzo dostanu k otestování…

Zanechat Odpověď

