Nefunguje tlačítko na dálkovém ovládání

HP Pavilion dálkové ovládání Ke svému multimediálnímu notebooku HP Pavilion dv6655ec dodává HP i dálkové ovládání, které se dá pohodlně "odložit" do ExpressCard slotu, což je opravdu výborná věc – ovladač je vždy k dispozici. Tlačítka na ovladači jsou samozřejmě pouze membránová, což je pochopitelné – levná výroba a zároveň minimalistické rozměry. Problém ale nastane, pokud se takový ovladač porouchá – není možné jej opravit – membrány jsou přilepené, rozdělat je tedy nelze. Ani samotné tělo ovladače nerozděláte, protože je slisované do jednoho kusu (no, ani se nedivím – při poruše se prostě zahodí a konec; a za další – rozdělat jej by stejně nemělo žádný smysl).

Reklamace ovladače

No, komu jinému by se mohl porouchat ovladač než mně, že smile_regular. Jedná se naštěstí pouze o jedno tlačítko, ale zrovna jedno z nejdůležitějších – start Windows Media Center smile_regular (no, mohlo to být horší – třeba takové "play" by mě mrzelo víc). Kontaktoval jsem tedy bratra, který mi řekl to, co jsem napsal výše (nutno vyměnit celý ovladač). Zároveň jsem zjistil, že má baterie horší kontakt (ovladač nefungoval vůbec, což mi přišlo divné), podložil jsem ji tedy papírkem a vše, kromě toho inkriminovaného tlačítka, zase funguje. Píšu tedy do CzechComputeru, jaký mám problém a ptám se, co s tím. Dočkal jsem se nejhoršího – "Pošlete nám notebook s ovladačem, vyzkoušíme, jestli nefunguje." "WTF?!" říkám si. Pouze jsem tedy odpověděl, že "Reklamaci tedy uplatňovat nebudu."

To je vše, víc jsem napsat nechtěl – jen že mi to přijde dost šílené posílat celý notebook, ale chápu, že závadu musí nějak dokázat. Do Prahy zrovna cestu nemám – ale jestli tam pojedu k zápisu na VŠ, určitě beru notebook s sebou a pokusím se to vyreklamovat. fingerscrossed

Posted on 13.6.2008, in Počítače a Internet. Bookmark the permalink. komentáře 2.

  1. Vladimír

    To je standardní postup, my to tak děláme taky….k reklamaci musíš dodat kompletní zařízení (70% "závad" je způsobeno špatnou manipulací, to musí technik otestováním vyloučit)

  2. Však jasné, ne? 😉 Bydlet v Praze, není problém, ale takhle budu reklamovat jen v nejkrajnějším případě nebo v případě, že bych měl do Prahy cestu.

Zanechat Odpověď

