HP a ovladače Conexant HD Audio – pokračování

Normální

Sesypalo se toho na mě teď hodně – problémy s Windows Live Messengerem, problémy s audiem (tedy s HP a Conexantem), kromě toho teď beru antibiotika, protože mám angínu (pravděpodobně z klimatizace v autě) a mám jet zítra do Prahy na poslední zkoušky, navíc jsem přeinstaloval systém, takže nálada nebyla nejlepší. Naštval jsem se proto na HP natolik, že jsem jim na poslední radu technické podpory odpověděl dosti ostře – napsal jsem jim, že jejich rady jsou k ničemu, že jsem problém vyřešil nainstalováním 32 bitové verze Windows, že jejich ovladače 5/2008 stojí za starou belu a že podpora pro 64 bitový systém je dlouhodobě mizerná.

Takhle rychle mi snad ještě neodpověděli – strašně se mi omlouvali, že je mrzí mé potíže a že je budou okamžitě adresovat technickému oddělení. Že o vadném ovladači 5/2008 vědí a ať jej nikdy neinstaluju, ale že podporu pro 64 bitové systémy zlepšují… prostě bla, bla, bla; jediná kloudná informace byla o onom technickém oddělení, ale musím uznat, že jistá satisfakce to pro mě je.

Zanechat Odpověď

