Unreal Commander 0.94 beta 3 nelze ukončit

Jako svobodnou náhradu za Total Commander (resp. spíš za Speed Commander, který se mi velice líbí a existuje dokonce i v 64 bitové verzi, což maximálně kvituji) používám Unreal Commander, který mimochodem Total Commander docela slušně kopíruje a podporuje dokonce pluginy z TC. Před několika dny vyšla jeho nejnovější verze 0.94 beta 3. Doposud jsem spokojeně "fungoval" na betě 2, nová verze je ale nová verze, proto jsem ji nainstaloval. Bohužel po upgrade nebylo možné aplikaci na Windows Vista (x64) ukončit, pouze vyskočilo chybové okno, které ale bylo nekompletní, chybový zvuk se přehrával pořád dokola, takže nebyla jiná možnost, než program "zabít" pomocí správce spuštěných aplikací. Naneštěstí ale zvuk neustal – jedinou možností, jelikož jsem nechtěl hledat a restartovat onu službu zvuku, bylo odhlášení a znovupřihlášení, eventuelně restart počítače.

Řešení od tvůrce programu

Samozřejmě jsem tento problém okamžitě nahlásil tvůrci programu, ten mi odpověděl, že je nutné program spouštět v emulaci Windows XP. To sice pomohlo, nicméně doufám, že bude chyba brzy opravena – problém na emulaci Windows XP u Unreal Commanderu je, že je pak problém se záložkami, které tento program obsahuje jako inovativní novinku např. oproti TC.

Posted on 27.5.2008, in Počítače a Internet. Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

