Tak jsem dnes odmaturoval… no a co…

maturant Tak nějak bych popsal mé pocity po proběhnuvší maturitě. Nechci to nijak rozmazávat, prostě jsem se klepal strachy a teď konečně vím, že všechny ty generace před námi měly pravdu – fakt se není čeho bát :-). Maturoval jsem z češtiny (samozřejmě), angličtiny, němčiny a matematiky. Z ČJ jsem si vytáhl téma "Lidová slovesnost", v angličtině to bylo téma "My Future", němčina skončila u "Meine Lektüre" a z matematiky? Stereometrie (kterou jsem mimochodem kolosálně po…). Jak to celé dopadlo? Za 6 s vyznamenáním, ale hrdý na to nejsem.

To jest vše.

Posted on 19.5.2008, in O mně.... Bookmark the permalink. Napsat komentář.

Zanechat Odpověď

